Mocht u een vraag hebben, kijk dan hieronder bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden, geniet de voorkeur om een e-mail te sturen naar info@royalglaskunst.nl. We streven ernaar deze iedere werkdag én in het weekend te beantwoorden.
Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen via tel.nr. 085-208 10 68. Wij zijn doordeweeks van 17.00 - 21.00 uur telefonisch bereikbaar, en op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur. Oók heeft u nog de optie om een (Whatsapp-)bericht te sturen naar mobiel nummer 06-52 222 352. Deze kunnen wij 7 dagen per week van 10.00 - 17.00 beantwoorden.

Vragen over: Bestellen - Producten - Verzendkosten - Bezorgen - Klachten & Retourneren - Webwinkel


Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product in onze webwinkel kunt u kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Door te klikken op 'Winkelwagen' ziet u de inhoud, en de stap waarin u zich bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer u de betaling uit kunt voeren (vooraf overmaken, of betalen via iDEAL). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijgt u via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Dat is geen enkel probleem. Royal Glaskunst is doordeweeks telefonisch bereikbaar van 17.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur. Ons telefoonnummer is 085-208 10 68. Doordeweeks zijn we, i.v.m. full time werkzaamheden buiten de webwinkel om, beperkt telefonisch bereikbaar. U kunt ook 7 dagen per week een e-mailtje sturen naar info@royalglaskunst.nl of een (Whatsapp-)berichtje naar 06-522 22 352. Er wordt naar gestreefd om iedere werkdag én in het weekend wél via e-mail en Whatsapp vragen te beantwoorden. 

Hoe kan ik betalen in de webshop?
In de winkelwagen kunt u direct de betaalwijze kiezen (uw rekening wordt hier nog niet belast). Bij ons kunt u veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL. Betaalt u liever niet via iDEAL? U kunt ook kiezen voor 'vooraf overmaken' (per overboeking op IBAN NL98 RABO 0311 2924 37, op naam van Royal Glaskunst). Nadat wij de betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling ingepakt en verstuurd binnen 1-3 werkdagen. 

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geven wij zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als u op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief of Royal Glaskunst volgen op Facebook. Uiteraard kunt u door middel van een gekregen cadeaubon van Royal Glaskunst ook korting krijgen op je bestelling.

Kan ik ook met een cadeaubon betalen?
Ja, u kunt met de Royal Glaskunst-cadeaubon ook betalen. Deze kunt u hier heel eenvoudig bestellen. De cadeaubon krijgt u binnen 2 werkdagen in een luxe doosje thuisbezorgd. Op de cadeaubon vindt u een code die u kunt toevoegen aan de winkelwagen, waarna het bedrag meteen wordt verrekend. 

^ terug naar boven



Producten

Komen de kleuren van de producten in de webshop overeen met in het echt?
Meestal wel, maar aangezien het ambachtelijk vervaardigd glas & kristal betreft kunnen de kleuren soms ietwat verschillen. Dus in werkelijkheid kan de kleur iets afwijken van de foto. Er wordt enorm veel aandacht besteedt aan de productfotografie, om u zo goed mogelijk te informeren over de kleur en de staat van het materiaal. 
Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.

Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website of webshop gebruiken?
Nee, de meeste foto's van de producten worden door Royal Glaskunst zelf gemaakt. Op deze foto's rust copyright van Royal Glaskunst, en mogen niet zonder toestemming gebruikt worden. Als u een foto wilt gebruiken voor publicatie kunt u hiervoor contact opnemen via info@royalglaskunst.nl.
Het watermerk mag niet verwijderd worden van de foto's. Foto's die niet zelf gefotografeerd zijn, krijgt Royal Glaskunst van de diverse leveranciers van de producten. Deze mogen óók niet zonder toestemming van de desbetreffende leverancier gebruikt worden.

^ terug naar boven


Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL. Wegens de kostbaarheid & fragiliteit van onze producten verzenden wij altijd verzekerd. De kosten daarvan zijn slechtts €5,95 voor verzending binnen Nederland.
Voor België: €14,75 voor 0-2 kg, €21,15 voor 2-5 kg, €26,65 voor 5-10 kg & vanaf 10 kg €35,65.
Aangezien de hierboven vermeldde tarieven de standaardtarieven zijn van PostNL, en dus ineens veranderd zouden kunnen worden, zijn de door ons vermeldde kosten niet bindend. U kunt de standaardtarieven van PostNL bekijken op hun website.

Binnen Nederland verzenden wij gratis vanaf €50, voor België is dat €200.
Onze cadeaubonnen worden ALTIJD gratis verzonden.


Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Mocht u in Stroe of de directe omgeving wonen dan is ophalen op afspraak mogelijk. Neem dan even contact op via e-mail (info@royalglaskunst.nl) of telefoon (085-208 10 68) om een afspraak te maken. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, kies dan bij 'Betaalwijze' voor 'betalen bij afhalen'. De verzendkosten worden dan automatisch van uw factuur verwijderd. 

Bij het ophalen van uw bestelling is het helaas alleen mogelijk om het bedrag contant te voldoen. 

^ terug naar boven


Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL.
Onze levertijd is afhankelijk van het soort product. Zo wordt glaskunst uit Leerdam standaard binnen 3 werkdagen afgeleverd. Voor alle andere producten gaan wij altijd uit van binnen 3-6 werkdagen, omdat sommige artikelen standaard niet bij ons op voorraad zijn, en dat via onze leverancier naar u toe verzonden wordt. U bestelt iets bij ons, wij bestellen het direct bij de leverancier, en die gaat het verzenden. 
Op het moment van verzending ontvangt u altijd een bevestiging per e-mail. Bestellingen worden verzonden via verzekerde pakketpost van PostNL, en Royal Glaskunst is dan ook niet verantwoordelijk voor vertraging onderweg. Ook rond en tijdens de feestdagen in December kan het zijn dat uw bestelling er langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden verleend.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via aangetekende pakketpost van PostNL, en zij doen twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien u dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'Eventuele opmerkingen', dan geven we dit door aan PostNL en schrijven we het op je pakket). Vergeten deze opmerking erbij te vermelden? Hang dan een briefje op uw brievenbus voor de postbode. Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heeft u drie weken de tijd om uw pakket bij het postkantoor in de buurt op te halen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. U kunt een ander afleveradres aangeven bij uw bestelling. Ook als u bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wilt laten bezorgen of als u het pakket liever op uw werk ontvangt.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Royal Glaskunst gericht op verzenden binnen Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Mocht u woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of u ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@royalglaskunst en dan kijken we wat we voor u kunnen doen! Ook hiervoor hanteren we de standaardtarieven van PostNL die u kunt vinden op de website.

^ terug naar boven



Klachten & Retourneren 

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 24 uur), met een duidelijke foto van het kapotte artikel, via info@royalglaskunst.nl. Royal Glaskunst zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om het op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren?
Natuurlijk! Het is belangrijk dat u tevreden bent over de service en blij bent met de producten. Mocht het onverhoopt voorkomen dat u iets gekocht hebt waar u een andere verwachting van had of wanneer u spijt heeft van uw aankoop, kunt u dit product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarde kunt u ook terugvinden in de algemene voorwaarden. Het herroepingsformulier kunt u hier downloaden.

Meld uw retour aan via info@royalglaskunst.nl, zodat we weten dat we een retourpakketje kunnen verwachten. Een e-mail volstaat met de nodige informatie (naam, ordernummer, bankrekeningnummer), eventueel mag u het herroepingsformulier invullen en bij uw retourzending voegen. Verpak het (on)beschadigde product goed en beschermd in originele verpakking, om (verdere) beschadiging te voorkomen. Daarnaast dient u de retourartikelen aangetekend (en dus verzekerd) retour te zenden, zoals ook wij het naar u toe hebben verzonden. Na ontvangst in goede orde, ontvangt u het aankoopbedrag van het desbetreffende product binnen 14 dagen terug. Mocht u ervoor kiezen om een volledige order terug te sturen, ontvangt u het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Royal Glaskunst
T.a.v. retouren
Wolweg 24
3776 LP Stroe

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als u een klacht heeft over de service, de producten of iets anders, dan hoort Royal Glaskunst dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel dat u bij Royal Glaskunst gekocht heeft, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. U kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@royalglaskunst.nl waarna uw klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

^ terug naar boven

 

Webwinkel

Wie heeft het ontwerp van de webwinkel gemaakt?
Het is een eigen ontwerp van Royal Glaskunst, gemaakt door Mark Waaijenberg, beheerder van Royal Glaskunst, dé specialist in glas en kristal.

 



 

© 2016 - 2018 Royal Glaskunst | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.